جملک

جملک

به یادت میمانم... حتی اگر دنیا باتمام ناخوشی هایش بخواهد

سرگرمم کند...

-------------------------------------------

این روزها به راحتی میگذرند... اما من به راحتی از این روزها

نخواهم گذشت...

-------------------------------------------

ای کاش گفته بودی عاشق دیگری شده ای من خودم عاشق

بودم دردت را درک میکردم...

-------------------------------------------

......نبودنت را با ساعت شنی اندازه گرفتم یک صحرا

گذشته است...

-------------------------------------------

حالم شبیه روزهای نیامده است.....

-------------------------------------------

من و ببخش که بدون توهنوز زنده ام....

-------------------------------------------

چشام بسته اس اما فکرم یه عمره که نخوابیده.....

-------------------------------------------

قلبم این روزها سخت درد میکند! ای کاش یک لحظه می ایستاد

تا ببینم دردش چیست؟

-------------------------------------------

دلم میخواهد انقدر برایت کسی باشم که دنبال کسی

دیگر نباشی.....

-------------------------------------------

ادم عصبانی رو دوست دارم.... شاید فحش بده: ولی حداقل...

راستشو میگه ...!!

-------------------------------------------

به بعضیا باید گفت انقد به تیپ و قیافت نناز ما به اون ادامسه

50 تومنی هم میگیم شیک...

-------------------------------------------

اینجا احساس فروشی شده...! عشق اجاره ای شده...!

تنهایی هم برای ما ادم شده...!

-------------------------------------------

متاسفم برای خودم که همیشه دلتنگ کسایی میشم که اگه

بمیرم هم نگرانم نمیشن....!

-------------------------------------------

من دیگر از هیچکس توقع ندارم زیرا به هر کس که امیدوار شدم

شکست خوردم

-------------------------------------------

"اگر انگونه باشی که هستی" جانم فدای تو..!

-------------------------------------------

بعضی از انسانها فقط خستن نه غمگینن نه تنهان ونه عاشق!!!

-------------------------------------------

همیشه از همون جایی که از خودت زیادی مطمئنی ضربه

میخوری......

-------------------------------------------

بهای سنگینی دادم تا فهمیدم : کسی را که قصد ماندن ندارد

باید راهی کرد...!

 

 


نظرات شما عزیزان:

پریناز
ساعت12:49---23 آذر 1392
یه جای خوب و پربازدید واست سراغ دارم ، وبلاگت رو همین حالا توی دایرکتوری من لینک کن ، بازدیدت وحشتناک زیاد میشه http://aryatools.ir/link/

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 23 آذر 1392برچسب:,

] [ 10:9 ] [ Askani ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه