جملک

جملک

امیدوارم اگه قراره چیزی بین ما بهم بخوره فقط دوتا لیوان باشه اونم

به سلامتی تو ...

-------------------------------------------

آنقدر خسته ام که حتی برای نفس کشیدن هم به کمک

نیاز دارم

-------------------------------------------

گاهی دلم برای زمانی که نمیشناختمت تنگ میشود....

-------------------------------------------

تلخ است همه فکر کنند سرت شلوغ است و تنها خودت بدانی

چقدر تنهایی ......

-------------------------------------------

ای کاش یاد بگیریم واسه خالی کردنه خودمون کسی را

لبریز نکنیم

-------------------------------------------

لقمه بزرگتر از دهنش بودم برای همین خردم میکرد تا

اندازه شوم .....!!

-------------------------------------------

من هنوز نگرانتم... وقتی که بارون میباره

نکنه اونکه باهاته... یه روزی تنهات بزاره


نظرات شما عزیزان:

pinoQ
ساعت13:40---21 بهمن 1392
به کرم های اطرافتان پیله نکنید!!! توهّم پروانه شدن می گیرند..

عسل
ساعت5:40---17 دی 1392
سلام
با افتخار می گم وبلاگ کاملا متفاوت و مفیدی دارید.
دوستان این شماره من یعنی عسل و دوستم سارا که حاضریم با دوستان آشنا بشیم لطفا فقط زنگ بزنید.از مدیر وبلاگ خواهش می کنم این پیام رو تائید کنید یک دنیا تشکر
09125212732

09124710074


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 30 آذر 1392برچسب:,

] [ 10:6 ] [ Askani ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه