عاشقانه

عاشقانه

sh

 

قافیه به قافیه باختم برگ به برگ قلم به قلم واژه به واژه...

 

و اینک تنها داشته ی من حس تلخ نداشته هایی است که شعر نمی شود

 

اما آوار میشود ، اتاق بی در و پیکر را...

 

چقدر خوب است که دلتنگم چقدر خوب است که چیزی ندارم تا از دست بدهم

 

چقدر خوب است که بغض دارم

 

من نه شاعرم و نه هوس دارم به شروع دردهای دوباره بدباختم، بد...

 

من به حس جنونی باختم که باورم بود زیر هم نوشتن این واژه ها دلیل بر شعر نیست

 

  هرکدام از یک درد حرف میزنند... من به زیادی عشقم باختم

 

واژه های من از آن جهت معمولیست که من معمولی ترین عاشق بودم همین...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 16 آذر 1393برچسب:,

] [ 22:12 ] [ Askani ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه