sparkler

sparkler



تنهایم نگذار

اگر تنها شوم اشکهایم جاری میشوند

وسوی چشمانم را از دست میدهم

تنهایم نگذار

با من بمان تا جانم را فدایت

و عشق و قلبم را نثارت کنم

تنهایم نگذار

تا چشمانم ابری و بارانی نشوند

هر انچه خواهی بتو میدهم

رهایم مکن
 


دلم…نه عشق آتشین می خواهد

نه دروغ های قشنگ

نه سکوت تلخ شاعرانه

نه ادعاهای بزرگ

دلم یک فنجان قهوه ی داغ می خواهد و یک دوست....



خندیدن؛ خوب است، قهقهه؛ عالی است !!!



گریه آدم را آرام می کند…



اما …… لعنتـــــــــــ به
بغـــــــــــــــض … !!!

بــــــــــــرگـــــــرد

شـایــد هــنـوز دیرنیـســت ..

مـی گـوینـد
تـو از اولـش هـم خـیـال آمـدن نـداشـتی

امـا تـهـمـت هــرگـز نـیـامـدن هـیـچـگاهـ به مـعــصـومـیـت چـشــمان نـاز تـو وارد نـیـست .

بـی وفـایی بـه تـو نمی آیـد در چــــهـــره ی تـو یـک خــــبــــر اسـت آن هـم بـه مـن رسـیـدن !

سـاعــت از نـیـمـه شـب زنـدگـی گـذشــتـه اسـت خـیـلـی وقـت اسـت کـه گـذشــتـه اسـت ..

هـمــه فـانـوس هـا را خــامـوش کــردهـ انـد و مـی گـویـنـد تـو مــرا گـذاشــتـه ای و رفـتـه ای

امـــا مـــن یـــقــــیـــن دارم کـــه تــو بـرمــیـگـــــــردی فـقط قـدری دیــر کـرده ای . . . !!


 

مثل کشیدن کبریت در باد
دیدنت دشوار است


من که به معجزه ی عشق ایمان دارم
می کشم
آخرین دانه ی کبریتم را در باد

هر چه بــــــادا بــــــــــاد!

 

چـــــــــه زیباست کســــــــــــــی را دوست داشتن
با او عشـــــــــــق را ساختن
چه زیباســـــــــــــت برای کســــــــــــی سرودن
او را بعــــــــــد از خــــــــــــدا ستودن
چه زیبــــــــــــــاست با عشق زندگـــــــــــی ساختن
عشــــــــــــــــــــــــق را یافتن
و تا ابــــــــــــــد با او مانــــــــــــــــــــدن…

 



نظرات شما عزیزان:

AmIr
ساعت20:00---16 دی 1391
قشنگترین نگاهم را برایت کنار گذاشتم تا بدانی با تمام وجود دوستت دارم



وبلاگت عالی بود موفق باشی به منم سر بزن
مرسی ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 16 دی 1391برچسب:,

] [ 19:30 ] [ behnamsparkler ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه